Skarvheimen mellom Geiterygghytta, Kongshelleren og Iungsdalshytta

Bestill opphold på Iungsdalshytta

Bestill gjerne ditt opphold via vår nettbestilling eller ta kontakt med oss på e-post eller telefon.

Publisert: 23. august 2023
DNTs tilbud

Bestill opphold

For å bestille rom kan du benytte DNT sin online bestilling. Hyttebestilling.dnt.no

Ønsker du å bestille på e-post, send oss følgende informasjon

• Ankomstdag / Avreisedag
  • Antall personer, fødselsår på barn/ungdom
  • Gjerne informer om eventuelle allergier
  • Medlem i DNT eller ikke.
  • Navnet på den som har bestilt med adresse og telefon til iungsdalshytta@dnt.no

Hunderom

På Iungsdalshytta har vi seks hundebur i anekset som er disbonible både sommer og vinter, i og utenom sesong. Ta kontakt for å skjekke om vi har ledig bur til din hund. Hunder har ikke tilgang til stuer og fellesareal innendørs.

Rommene med hundebur kan også bestilles via hyttebestilling.dnt.no eller ta kontakt med oss

Det skal lønne seg å være medlem

Er du DNT medlem får du rabatt på både overnatting og mat.

Skal du overnatte i mer enn 2 døgn, vil du spare inn igjen medlemskapet. Samtidig støtter du DNTs arbeid med tilrettelegging for turer og gode opplevelser i fjellet.

Som medlem i DNT får du blant annet medlemspris på DNTs 550 hytter, rabatt på friluftsutstyr og på DNT-turer. Du støtter vårt arbeid med å merke og rydde stier i Marka og på fjellet og drifte DNT-hyttene.

Bli DNT Medlem

Avbestilling

Avbestillingsregler:

• Ved avbestilling 8 dager før ankomst gis det full refusjon av oppholdet, minus et adm gebyr på 300 kr.
    • (Eksempel: Opphold fredag må senest avbestilles torsdag uka før innen kl. 23:59)
  • Ved avbestilling 0-7 dager før ankomst gis det ingen refusjon av oppholdet.

Vi minner om at det er mulig å komme til hytta uten å bestille opphold på forhånd.

Avbestillingsregler gjelder uavhengig av vær, føre og sykdom.

For grupper og bedrifter gjelder egne vilkår.

For fellesturer/ kurs og arrangement gjelder andre vilkår.

Avbestillinger tas direkte med hytta